Dag 8: Yellowstone - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Michelle & Edwin Driessen - WaarBenJij.nu Dag 8: Yellowstone - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Michelle & Edwin Driessen - WaarBenJij.nu

Dag 8: Yellowstone

Door: E&M

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Edwin

12 September 2014 | Verenigde Staten, West Yellowstone

Er is eigenlijk maar een manier om Yellowstone te omschrijven: niet! Je moet echt hier zijn om het volop te kunnen beleven. We hebben ons best gedaan, maar de foto's zeggen toch niet genoeg! In een woord: Wow, wow, wow!!!! Sorry dat zijn er drie :-) Je rijdt van uitzicht naar uitzicht. Van mooie boslandschappen met kabbelende rivieren naar spuitende geysers, van borrelende verfpotten, naar kalkterrassen. Te veel om op te noemen en allemaal even adembenemend op ieder zijn eigen manier. Je komt ogen en tijd tekort! Daarbovenop hebben we het ideale weer. Koud, maar dus ook helder en strakblauwe lucht. Morgen nog zo'n dag. We kunnen niet wachten.... Nu nog even lekker slapen in onze superleuke cabin, middenin het bos en de nieuwe dag uitgerust beginnen.
Ook nu laten de foto's op zich wachten. Helaas geen fatsoenlijke Wifi in deze wildernis. Bij de eerstvolgende gelegenheid zullen we alle verslagen aanvullen met foto's.

• 13 September 2014 - 08:14

Remi, Natasja & Sten:

Heerlijk ... wat een enthousiasme! Wat fijn te lezen dat het een topdag is geweest. Beloofd wat voor morgen. We zijn erg benieuwd naar de foto's.

• 13 September 2014 - 08:15

Berend:

Cool! Vergeet ook niet de ranger te vragen waar het wildlife zit en wat nu leuke plekjes zijn waar niemand komt! Veel plezier

• 13 September 2014 - 09:13

Martin & Marion & Sven:

Wow jullie zouden reisverslaggevers moeten worden, zonder foto's ontstaat er al een WAUW gevoel hier in Nederland.... Gaaf hoor.....

• 13 September 2014 - 17:51

Jan:

Ik ben benieuwd naar de fotos. Dan kunnen we daar, zoals uit jullie verhaal blijkt, wel een 4e wow aan toevoegen.
    Gr Jan

• 13 September 2014 - 18:08

Lianne:

Ooohhh ik wil er ook weer zijn. De herinneringen komen helemaal terug. Yellowstone is gewoon onbeschrijfbaar. Geniet ervan

• 13 September 2014 - 18:45

Mirjam:

Super! Jullie verstaan de kunst om in een kort verslag gevoel en indruk weer te geven.
    Natuurlijk toch benieuwd naar de foto's ter bevestiging van het 'wow'.
    Geniet!!
    Liefs van mama en Mirjam