Dag 11: Canyonlands - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Michelle & Edwin Driessen - WaarBenJij.nu Dag 11: Canyonlands - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Michelle & Edwin Driessen - WaarBenJij.nu

Dag 11: Canyonlands

Door: E&M

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Edwin

15 September 2014 | Verenigde Staten, Moab

Vandaag op weg van Salt Lake City naar Moab. Vanuit Moab gaan we Canyonlands en Arches bezoeken. Vandaag eerst Canyonlands. De rit door de staat Utah laat prachtige landschappen zien, hoewel Edwin daar een deel van mist omdat hij een tijdje zijn oogjes dicht heeft (Michelle zit achter het stuur ;-).
Canyonlands NP verrast ons telkens met prachtige uitzichten, de een nog mooier en indrukwekkender dan de ander. Diep uitgeslepen rotsen met duizelingwekkende afgronden. De weke knietjes van Michelle draaien overuren. Vooral als Edwin bij de Mesa Arch op de foto wil. Staande op de smalle Arch. Gelukkig vindt Edwin het ook niet meer zo'n goed idee als hij bij de smalle boog is aangekomen. Vooral een van ons laatste stops in het park, Grand View Point, laat ons letterlijk de mond open vallen. Wat een machtig mooi uitzicht! Niet op foto of film vast te leggen, dit moet je met eigen ogen aanschouwen. Onze verwachtingen van Canyonlands zijn meer dan uitgekomen!
Morgen op bezoek bij Arches. We zijn erg benieuwd wat voor moois Amerika nu weer voor ons in petto heeft.

• 16 September 2014 - 16:43

R&N&S:

Ziet er weer erg gaaf uit.

• 16 September 2014 - 20:49

Mirjam:

Soms zijn indrukken als om nooit te vergeten ;-)
    Liefs, mama en Mirjam

• 16 September 2014 - 20:49

Mirjam:

Soms zijn indrukken als om nooit te vergeten ;-)
    Liefs, mama en Mirjam

• 19 September 2014 - 14:46

Hannes:

Echt leuk, om zo bij jullie op de achterbank mee te reizen!