Dag 20: Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Michelle & Edwin Driessen - WaarBenJij.nu Dag 20: Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Michelle & Edwin Driessen - WaarBenJij.nu

Dag 20: Palm Springs

Door: E&M

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Edwin

24 September 2014 | Verenigde Staten, Palm Springs

Pffffff het is hier 107 graden Fahrenheit oftewel 42 graden Celcius in Palm Springs. It's fucking (pieeeeeep) too hot. Tot zover ons plannetje om bij het zwembad in de zon te liggen. Dus dan maar in de airco op onze kamer met onze twee vrienden..... ;-). Morgen is de weersvoorspelling niet anders, dus dat wordt de keuze: IN het zwembad of in de airco (hotelkamer of auto). We zien wel wat het wordt. De reis is bijna afgelopen...... Balen, balen, balen, had best nog wat langer mogen duren.

• 25 September 2014 - 09:47

R&N&S:

Wat een temperaturen! Do 40, vr 38 en zaterdag 30. Doe mij die temperatuur van zaterdag maar.

• 25 September 2014 - 21:41

Hannes:

Auto pakken en even de bergen inrijden?