Dag 21: Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Michelle & Edwin Driessen - WaarBenJij.nu Dag 21: Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Michelle & Edwin Driessen - WaarBenJij.nu

Dag 21: Palm Springs

Door: E&M

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Edwin

25 September 2014 | Verenigde Staten, Palm Springs

Zoals we gisteren al hadden gezegd, het zou heet worden vandaag. Voorspelling 42 graden. In de kamer valt het nog wel mee als we wakker worden, dankzij de ventilator boven het bed en de airco. We besluiten toch maar te proberen een plekje in de schaduw aan het zwembad te vinden. Dat lukt en mede dankzij het ijswater, dat hier overal voor je klaarstaat wordt het toch nog een relaxte dag. Het zwembadwater koelt niet echt af, maar dat kun je ook niet echt verwachten met deze temperaturen. Inmiddels hebben we de auto uitgemest, omdat deze morgen ingeleverd moet worden. De vakantie loopt nu echt op zijn eind, balen! Maar morgen eerst nog naar de honkbalwedstrijd van de LA Dodgers. It ain't over till it's over ;-)

• 26 September 2014 - 19:17

Wendy Kuipers:

klinkt echt heel vervelend! Gelukkig regent het hier