Dag 22+23: Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Michelle & Edwin Driessen - WaarBenJij.nu Dag 22+23: Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Michelle & Edwin Driessen - WaarBenJij.nu

Dag 22+23: Los Angeles

Door: E&M

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Edwin

27 September 2014 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag naar Los Angeles. Onze laatste dag voordat we weer terugvliegen naar NL. We besluiten eerst naar Santa Monica te rijden. Daar lopen we over de pier en nemen we, zoals velen, een foto van het eindpunt van route 66. Daarna nog even door de winkelstraat, maar we hebben niet veel zin om te shoppen en gaan nog even naar Beverly Hills. Tja, zonder gids weet je niet van wie welke villa is, maar ook zonder dat te weten zijn het mooie stulpjes hier. De meesten liggen goed verscholen achter hoge hekken en lange oprijlanen, maar een enkele is toch wel te zien. Dan naar het hotel voor een vroeg diner, want om 19.00 uur begint de wedstrijd van de Dodgers. Om half 6 met de auto op weg, behoorlijk druk!! Om 18.45 uur zitten we op onze plek. We zitten leuk en hoog met goed zicht op het veld. De wedstrijd begint. Het blijkt voor de Amerikanen een groot eet- en drinkfestijn te zijn. Echt een avond uit. Als de Dodgers scoren is het een groot feest. Tussen de innings worden spelletjes met het publiek gespeeld en vooral veel reclame getoond. Natuurlijk ontbreekt ook de kiss-camera en diverse shots van het publiek niet. Helaas komen we niet in beeld, nou ja helaas....... We besluiten voor het einde van de wedstrijd te vertrekken om de drukte voor te zijn. Een leuke ervaring rijker. Bij het hotel drinken we er nog een paar op onze laatste avond en het einde van een geweldige, onvergetelijke reis! We hadden bog wel even door willen gaan :-)
Na een laatste nachtje in een Amerikaans hotel brengen we de auto terug naar het verhuurbedrijf. Zo dadelijk op weg naar het vliegveld voor onze vlucht terug naar Nederland.....