Dag 12: Crystal River - Reisverslag uit Crystal River, Verenigde Staten van Michelle & Edwin Driessen - WaarBenJij.nu Dag 12: Crystal River - Reisverslag uit Crystal River, Verenigde Staten van Michelle & Edwin Driessen - WaarBenJij.nu

Dag 12: Crystal River

Door: E&M

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Edwin

16 Mei 2016 | Verenigde Staten, Crystal River

Na 10 staten (achtereenvolgend New York, New Jersey, Pennsylvania, Maryland, West Virginia, Virginia, North Carolina, Tennessee, South Carolina en Georgia) zijn we aangekomen in de 11de en laatste staat Florida, in Crystal River.
's Morgens staat een boottochtje over de Crystal River op de planning. Vertrek 10:30, 1 uur ervoor start de tickets verkoop, 24 plaatsen, vol=vol, so be on time zegt de site. Nou, we waren op tijd, we waren de eersten, ..... en we waren ook de laatsten ;-) Dus een soort van privé boot tripje van 1,5 uur over de Crystal River, die achteraf niet zo bijzonder interessant blijkt te zijn, ondanks de diverse verhalen van Ranger John. Na de boottocht nog een tweetal trails gelopen, totdat het weer omslaat en donkere wolken en regen ons tegemoet komen.
's Avonds erg lekker gegeten in een Mediterraans (Grieks) restaurant.
De weersvoorspellingen voor de komende dagen zijn niet erg best (zeker niet voor Florida, de "Sunshine State"), dus we hopen en duimen heel hard dat de weersvoorspellers het mis hebben...... zeker omdat de komende 1,5 dag relaxen op de planning staat in het strandhotel in Naples.

• 17 Mei 2016 - 18:49

Mirjam: