Dag 10+11: Savannah - Reisverslag uit Savannah, Verenigde Staten van Michelle & Edwin Driessen - WaarBenJij.nu Dag 10+11: Savannah - Reisverslag uit Savannah, Verenigde Staten van Michelle & Edwin Driessen - WaarBenJij.nu

Dag 10+11: Savannah

Door: E&M

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Edwin

15 Mei 2016 | Verenigde Staten, Savannah

Savannah, Georgia. Een andere staat en een andere sfeer. Eerst een lange rit van dik 5 uur van Gatlinburg naar Savannah. Het lijkt lang, maar het is omgevlogen, mede door het gezelschap van wat chocolate chip cookies :-) In Savannah aangekomen gaan we, nadat we hebben ingecheckt in het hotel, meteen downtown om wat cultuur te snuiven. Van een zeer mooi stadspark (gezien de minstens 10 aanwezige bruidsparen zal trouwen vandaag wel gratis zijn ;-) naar de kerk van Johannes de Doper naar een zeer druk en toeristisch River Street. Daarna nog wat jazz muziek op de Market Square en onze dag is weer compleet. We sluiten de dag af met een lekkere pizza en rijden tevreden terug naar het hotel.
De volgende ochtend nemen we een kijkje op Tybee Island, een mooi zandstrand, dat zeker doordat het zondagochtend is en mooi weer al vroeg vol begint te stromen. Na een relaxte wandeling beginnen we aan de volgende lange rit naar Crystal River. Florida here we come!

• 16 Mei 2016 - 09:41

Riet Chermin:

Wat een geweldige reis geniet ervan ,ma

• 16 Mei 2016 - 10:33

Mirjam:

Yeah.........ik zie een korte broek én blauwe lucht :)