Dag 13+14: Naples - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Michelle & Edwin Driessen - WaarBenJij.nu Dag 13+14: Naples - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Michelle & Edwin Driessen - WaarBenJij.nu

Dag 13+14: Naples

Door: E&M

Blijf op de hoogte en volg Michelle & Edwin

17 Mei 2016 | Verenigde Staten, Naples

Vandaag rijden we naar ons strandhotel in Naples, waar we minimaal een dagje rust hebben gepland. Onderweg rijden we door Tarpon Springs, een plaats met Griekse uitstraling. Erg leuk om te zien (voelt een beetje als thuis ;-)
Bijna aangekomen in Naples is het droog en ondanks de dreigende donkere lucht besluiten we door te rijden naar de Everglades om te kijken of we een tripje met de airboat kunnen maken. Een goede keuze, we weten immers niet wat het weer de komende dagen doet. De airboat trip is een super ervaring. Michelle heeft haar nieuwe roeping gevonden: Airboat pilot ;-). Lekker scheuren door de Everglades en elke keer een vette fooi krijgen van al die toeristen.
Aangekomen in ons hotel worden we verrast door het feit dat we valet parking hebben en we de autosleutel moeten afgeven aan zo'n snotneus die zo nodig onze dinky toy Jeep (met al die rommel van inmiddels 2 weken VS op de achterbank) moet parkeren tussen al die dure andere auto's. Een klein blosje verschijnt op onze wangen ;-) maar we moeten er wel om lachen.
's Avonds super lekker gegeten in het restaurant in ons hotel aan een tafeltje met uitzicht op de Golf van Mexico.
Morgen (dag 14) wordt een rustdag met hopelijk een beetje goed (droog) weer.

• 18 Mei 2016 - 20:12

Remi:

Hope for the best ... now and then some sunshine ... and please no rain ⛅️☁️